3/26/2008

Να γιατί δεν πρέπει να γίνουν οι Ολυμπιακοί του Πεκίνου....


Δολοφονούν καλλιτέχνες στη..."Ολυμπιακή..Κίνα..."

Όταν η Διεθνής Ολυμπιακή Επιτροπή (ΔΟΕ), το 2001, απένειμε τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2008 στο Πεκίνο, το έκανε με την προσδοκία ότι το Κινεζικό Κομμουνιστικό Κόμμα (ΚΚΚ) θα επιλαμβανόταν των αποτρόπαιων «επιδόσεών» του σχετικά με τα ανθρώπινα δικαιώματα.

Είμαστε δεκατρείς μήνες πριν τους Ολυμπιακούς αγώνες και ελάχιστα έχουν αλλάξει. Μια επίσκεψη στις ιστοσελίδες της «Διεθνούς Αμνηστίας», των «Ρεπόρταζ Χωρίς Σύνορα» και του «Παρατηρητή των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων» καταδεικνύει μια ατέλειωτη ακολουθία από παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, περιλαμβάνοντας και εκτεταμένους περιορισμούς του ξένου και του τοπικού τύπου, παρά τις πρόσφατες δηλώσεις της Κινεζικής κυβέρνησης περί άρσης των ελέγχων στα ΜΜΕ.



Η διεθνής κοινότητα, με προεξέχουσα την πρέσβειρα καλής θέλησης της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες (UNHCR) Μία Φάροου, έχει επονομάσει τους επερχόμενους Αγώνες του Πεκίνου ως «Ολυμπιακούς Γενοκτονίας» (The Genocide Olympics) και κάλεσε για μποϊκοτάζ εάν η Κίνα δεν σταματήσει να υποστηρίζει την κυβέρνηση του Σουδάν.

Ο Συνασπισμός για την Έρευνα της Δίωξης του Φάλουν Γκονγκ (CIPFG) πρόσφατα ονόμασε τους Αγώνες του Πεκίνου «Αγώνες Αιματηρής Συγκομιδής», σύμφωνα με τις ερευνητικές αναφορές των κκ. Ντέιβιντ Μάτας (Καναδού δικηγόρου για τα ανθρώπινα δικαιώματα) και Ντέιβιντ Κίλγκουρ (πρώην Υπουργού Εξωτερικού του Καναδά) (http://organharvestinvestigation.net), για την παράνομη συγκομιδή και εμπόριο οργάνων από φυλακισμένους συνείδησης (φυλακισμένων λόγω των πιστεύω τους) στην Κίνα.

Η Κίνα είναι μέλος του Συμβουλίου των Ηνωμένων Εθνών για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα, μια θέση που προϋποθέτει και απαιτεί πίστη στις αρχές των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Κι όμως μέχρι και σήμερα το Κινεζικό καθεστώς στην πράξη δεν έχει δείξει το παραμικρό σημάδι προθυμίας να σεβαστεί ή να τηρήσει αυτές τις αρχές.

Πιστεύουμε βαθύτατα ότι δεν είναι δυνατόν να ξεκινήσουν αυτοί οι Ολυμπιακοί την ώρα που συμβαίνουν αυτές οι φρικαλεότητες. Κάτι τέτοιο θα αποτελούσε γελοιοποίηση του Ολυμπιακού Πνεύματος και θα καθιστούσε ξεκάθαρη υποκρισία τη δήλωση του Ολυμπιακού Καταστατικού Χάρτη ότι «ενθαρρύνει την εγκαθίδρυση μιας ειρηνικής κοινωνίας που νοιάζεται για την διαφύλαξη της ανθρώπινης αξιοπρέπειας». Ειδικότερα για εμάς τους Έλληνες, θεωρούμε πως θα αποτελούσε αληθινή ντροπή να μεταλαμπαδεύσουμε το φως των προγόνων μας σε μία χώρα όπου, στην πράξη, η λέξη «ανθρώπινο δικαίωμα» δεν σημαίνει απολύτως τίποτα.

Η Ολυμπιακή Φλόγα μπορεί πραγματικά να αποτελέσει αφορμή και μια τεράστια ευκαιρία να τερματιστούν όλα αυτά τα εγκλήματα που συντελούνται στην Κίνα. Το πιστεύουμε ακράδαντα. Οι σημερινοί ηγέτες της Κίνας έχουν πολλά να λύσουν, για να επιτύχουν σε αυτούς τους Ολυμπιακούς αγώνες. Στο χέρι μας είναι να θέσουμε τα ανθρώπινα δικαιώματα ως ένα από τα πλέον βασικά ζητήματα στην ατζέντα αυτών που πρέπει να επιλυθούν.

Σας προσκαλούμε να γίνετε συμμέτοχοι και υποστηρικτές μιας παγκόσμιας λαμπαδηδρομίας για τα ανθρώπινα δικαιώματα εμπνευσμένη από την Ολυμπιακή λαμπαδηδρομία. Με την υποστήριξή σας μπορούμε να ανάψουμε την δάδα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και να κάνουμε την ανθρώπινη αξιοπρέπεια αυτό που θα φωτίσει τους Ολυμπιακούς του 2008.

Η Ελλάδα πάντα ήταν πρωτοπόρος στην υπεράσπιση των αρχών της ελευθερίας, της αυτοδιάθεσης και της αξιοπρέπειας των όπου γης βασανισμένων ανθρώπων. Η Ιστορία μάς επιλέγει ακόμα μια φορά για να συνεισφέρουμε το ανθρωπιστικό Ελληνικό Πνεύμα μακριά από συμφέροντα και σκοπιμότητες. Η περί αυτού παγκόσμια αναγνώριση επιβεβαιώνεται με την ανάθεση της αφής της φλόγας των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων στην Ελλάδα.

Παρακαλούμε όπως βοηθήσετε να κρατήσουμε ζωντανή τη φλόγα των ανθρωπίνων δικαιω-μάτων υποστηρίζοντας αυτήν την παγκόσμια λαμπαδηδρομία για τα ανθρώπινα δικαιώματα.. Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στις 9 Αυγούστου και ώρα 8.30 μ.μ., στην πλατεία Συντάγματος.

Με ειλικρινή εκτίμηση,

Φωτεινή Μπακατσιά
Εκπρόσωπος για την Ελλάδα του Συνασπισμού για την Έρευνα της Δίωξης του Φάλουν Γκονγκ



Για τον Σ.Ε.Δ.Φ.Γ.:

Ο Σ.Ε.Δ.Φ.Γ. σχηματίστηκε το 2006 δίνοντας τη δυνατότητα σε ανθρώπους από όλο τον κόσμο να βοηθήσουν στην έρευνα της δίωξης του Φάλουν Γκονγκ στην Κίνα από το ΚΚΚ. Ένας από τους βασικούς στόχους του είναι η διεξαγωγή μιας λεπτομερούς και ανεξάρτητης έρευνας με σκοπό την αποκάλυψη της αλήθειας για την συγκομιδή οργάνων από ασκούμενους του Φάλουν Γκονγκ σε στρατόπεδα συγκέντρωσης, στρατιωτικά και πολιτικά νοσοκομεία και οποιεσδήποτε άλλες εγκαταστάσεις σε όλη την Κίνα. Τα συλλεγμένα αποδεικτικά στοιχεία και μέσα και έξω από την Κίνα θα βοηθήσουν στο σταμάτημα αυτής της απερίγραπτης αγριότητας δίωξης εκατομμυρίων αθώων ανθρώπων που συνεχίζεται ακατάπαυστα εδώ και οκτώ χρόνια.
(http://eng.cipfg.org).

Σχετικά με το Φάλουν Γκονγκ
Για χιλιάδες χρόνια, οι Κινέζοι έχουν ασχοληθεί με σωματικές, νοητικές και πνευματικές πρακτικές, γνωστές με τον γενικό όρο «τσιγκόνγκ», ο σκοπός των οποίων είναι η βελτίωση της υγείας και η καλλιέργεια της αρετής. Το Τάι-τσι, οι πολεμικές τέχνες και η γιόγκα προέρχονται από αυτήν την πλού-σια παράδοση ενώ ο Λάο Τσε και ο Κομφούκιος είναι δύο μόνο παρα-δείγματα δασκάλων τους. Το Φάλουν Γκονγκ είναι κι αυτό μία από αυτές τις σωματικές, νοητικές και πνευματικές πρακτικές. Όπως και οι «συγγενείς» του, αποτελείται από ήρεμες ασκήσεις και διαλογισμό. Το Φάλουν Γκονγκ είναι βασισμένο στις αρχές της Αλήθειας, της Καλοσύνης, και της Ανεκτικότητας. Όσοι το ασκούν, συχνά βρίσκουν ότι τους προσφέρει καλύτερη υγεία (εμπεριστατωμένα και μετά από έρευνες υγείας), μειωμένο άγχος, εσωτερική γαλήνη, μια βαθειά αίσθηση ηθικής και μια κατάσταση ανιδιοτέλειας και εσωτερικής ισορροπίας. Αν και αρχαία η πρακτική αυτή, πρόσφατα δημοσιοποιήθηκε στην Κίνα τον Μάιο του 1992 από τον κ. Λι Χονγκτζί, ιδρυτή του Φάλουν Γκονγκ. Κατόπιν και χάρη στα θαυμαστά της αποτελέσματα διαδόθηκε πολύ γρήγορα από στόμα σε στόμα.

Το 1996, το τρίτο βιβλίο του κ. Λι, Τζούαν Φάλουν, ήταν στον κατάλογο με τα «μπεστ-σέλλερ» του Πεκίνου. Μετά την Κίνα ο κ. Λι συνέχισε να διδάσκει την πρακτική στο εξωτερικό, ταξιδεύοντας στη Σουηδία, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Αυστραλία, τις Ηνωμένες Πολιτείες και άλλες χώρες. Σήμερα δεκάδες εκατομμύρια ανθρώπων σε πάνω από 75 χώρες ασκούνται στο Φάλουν Γκονγκ.

Γιατί το κινεζικό κομμουνιστικό καθεστώς διώκει το Φάλουν Γκονγκ;
Στις 20 Ιουλίου 1999, το Κινεζικό Κομμουνιστικό Κόμμα με επικεφαλής τον Jiang Zemin εξαπέλυσε μία πανεθνική δίωξη ενάντια στο Φάλουν Γκονγκ. Αρκετοί λόγοι θα μπορούσαν να αναφερθούν γι’ αυτή την απόφασή του. Πρώτον, το άθεο κινεζικό κομμουνιστικό καθεστώς ήταν αδύνατον να δεχτεί το γεγονός ότι μετά από 40 και πλέον έτη μαρξιστικής πολιτικής κατήχησης τόσοι πολλοί άνθρωποι, περιλαμβα-νομένων και μελών του κομμουνιστικού κόμματος, θα κοίταζαν αλλού για ηθική και πνευματική καθοδήγηση. Δεύτερον, ο Jiang Zemin χρησιμοποίησε τη δίωξη ως μέσο για να εδραιώσει τη δύναμή του, να αποθαρρύνει τους εσωκομματικούς του αντιπάλους και να ελέγξει τους υποστηρικτές του απαιτώντας την πίστη τους. Υπήρχαν σημαντικές προσωπικότητες που υποστήριζαν το Φάλουν Γκονγκ: δύο από τα επτά μέλη του Πολιτικού Γραφείου το ασκούσαν ενώ όλοι είχαν συγγενείς ή οικογενειακά μέλη που ήταν ασκούμενοι. Τρίτον, από το 1998, ο αριθμός των ασκουμένων του Φάλουν Γκονγκ είχε υπερβεί τον αριθμό των μελών του Κινεζικού Κομμουνιστικού Κόμματος. Τέταρτον, το ένα τρίτο των κομματικών μελών από όλα τα επίπεδα ασκούσε ΦΓ. Πέμπτον, πάρα πολλά μέλη και στελέχη του ΚΚΚ ασκώντας Φάλουν Γκονγκ σταμάτησαν να λένε ψέματα, να κλέβουν ή να δωροδοκούνται με αποτέλεσμα να φέρνουν εμπόδια σε παγιωμένους τρόπους άσκησης της εξουσίας από το καθεστώς. Κι αυτοί είναι μερικοί μόνο από τους λόγους.

Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία για την αγριότητα της δίωξης. Παρά τις προσπάθειες του καθεστώτος να ελεγχθούν οι πληροφορίες, διάφορες πηγές έχουν αποκαλύψει ότι, μέσα στα τελευταία αυτά οκτώ χρόνια, περισσότεροι από 3.060 ασκούμενοι έχουν βασανιστεί μέχρι θανάτου κάτω από την επιτήρηση της αστυνομίας. Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με τις κυβερνητικές επίσημες εσωτερικές στατιστικές, ο πραγματικός αριθμός των ασκουμένων που πέθαναν μετά από σύλληψη έφτανε τους 1.600 μόνο μέχρι το τέλος του 2001.

Οι καταδικασθέντες σε στρατόπεδα καταναγκαστικής εργασίας υπολογίζονται σε 200.000 με 1.000.000 λειτουργοί υπέρ των ανθρωπίνων δικαιωμάτων έχουν τεκμηριώσει πάνω από 38.000 συγκεκριμένες περιπτώσεις βασανιστηρίων ή άγριας κακοποίησης. Περισσότεροι από 500 έχουν καταδικαστεί σε ποινές φυλάκισης μέχρι και 18 χρόνια. Είναι επίσης γνωστό ότι εκατοντάδες χιλιάδες έχουν υποστεί πλύση εγκεφάλου, σωματικά και διανοητικά βασανιστήρια, απώλεια εισοδήματος εργασίας και σύνταξης, αποβολή από το σχολείο και απώλεια του σπιτιού και της οικογενείας τους. Έχουν ακόμη βίαια σταλεί σε ψυχιατρικά ιδρύματα όπου βασανίζονται με ενέσιμες ουσίες που καταστρέφουν το κεντρικό νευρικό τους σύστημα.

Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, ένας αριθμός ανθρώπων κατήγγειλε ότι το κινεζικό κομμουνιστικό καθεστώς «θερίζει» όργανα (!) από ζωντανούς (!!!) ασκούμενους του Φάλουν Γκονγκ τα οποία κατόπιν διαφημίζει και πουλάει στην παγκόσμια αγορά οργάνων με σκοπό το κέρδος. Οι καταγγελίες μετά από έρευνες αποδείχτηκαν, δυστυχώς, αληθινές.

Δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία ότι η δίωξη του Φάλουν Γκονγκ είναι η μεγαλύτερη παραβίαση των ανθρώπινων δικαιωμάτων που έχει εμφανιστεί ποτέ στην Κίνα. Τα τελευταία οκτώ χρόνια, οι ασκούμενοι του Φάλουν Γκονγκ εργάζονται συνεχώς και σε παγκόσμιο επίπεδο για την παύση αυτής της δίωξης κερδίζοντας ολοένα και περισσότερη υποστήριξη από τη διεθνή κοινότητα.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη δίωξης: http://www.faluninfo.net



Μια Σύντομη Εισαγωγή για τον Σ.Ε.Δ.Φ.Γ. τον Συνασπισμό για την Έρευνα της Δίωξης του Φάλουν Γκονγκ στην Κίνα

Ίδρυση και ανάπτυξη
Μάρτιος 2006

Μετά τις καταγγελίες της πρώην συζύγου ενός κινέζου χειρούργου ότι η Κίνα αφαιρεί ζωτικά όργανα από ασκούμενους του Φάλουν Γκονγκ σε οργανωμένη κλίμακα και στη συνέχεια τους σκοτώνει για να εξαφανιστούν τα συοιχεία, οι ασκούμενοι του Φάλουν Γκονγκ σε όλο τον κόσμο φοβήθηκαν μήπως οι καταγγελίες αυτές είναι αληθινές. Και αυτό γιατί τα τελευταία οκτώ χρόνια διαβάζουν καθημερινά αναφορές από την Κίνα, για φυλακίσεις, βασανιστήρια και θανάτους, αλλά και επειδή γνωρίζουν για τις εσωτερικές εντολές που έχουν δοθεί από τον Jiang Zemin για «πλήρη αφανισμό» των ασκουμένων. Έτσι ζητούν βοήθεια.

Απρίλιος 2006
Οι Ενώσεις του Φάλουν Ντάφα και ο δικτυακός τόπος Minghui.net (Clearwisdom.net) κάλεσαν για συνεργασία των κυβερνήσεων του κόσμου, των μη κυβερνητικών οργανώσεων και των πολιτών για να ερευνήσουν από κοινού αυτούς τους σοβαρούς ισχυρισμούς και να σταματήσουν τις δολοφονίες.

Ιδρύεται ο Συνασπισμός.

Απρίλιος 2006

Δύο ερευνητές, ο διεθνούς κύρους δικηγόρος των ανθρωπίνων δικαιωμάτων David Matas και ο πρώην Υπουργός Εξωτερικών του Καναδά David Kilgour (επίσης πρώην κορυφαίος εισαγγελέας) αποδέχτηκαν την πρόσκληση του Συνασπισμού για να ερευνήσουν τις καταγγελίες.

Απρίλιος 2006

Ο φημισμένος κινέζος δικηγόρος υπεράσπισης κ. Gao Zhisheng – πιθανόν το πρώτο ανεξάρτητο μέλος που άρχισε να ερευνά την δίωξη του Φάλουν Γκονγκ στην Κίνα (ακόμη και πριν την ίδρυση του Συνασπισμού) γίνεται μέλος του Σ.Ε.Δ.Φ.Γ.

Ιούλιος 2006

Αν και η επίσκεψη τους στην Κίνα εμποδίστηκε, χρησιμοποιώντας επαγωγικές και συμπερασματικές μεθόδους, μέσω προσεκτικής ανάλυσης 18 αποδεικτικών και μη στοιχείων, συνδέοντας όλες τις αποδείξεις σε ένα συνεκτικό σύνολο, οι δύο κύριοι εξέδωσαν την ιστορική «Αναφορά Matas-Kilgour» τον Ιούλιο του 2006 .

Η αναφορά καταλήγει ότι το έγκλημα που έχει καταγγελθεί, το οποίο ισοδυναμεί με γενοκτονία και ένα νέο είδος κακού σ’ αυτόν τον πλανήτη, δυστυχώς είναι πραγματικότητα.

Ιούνιος-Αύγουστος 2006

Από την έκδοση της αναφοράς, η αυξανομένη συναίσθηση έχει επιφέρει ολοένα και μεγαλύτερη υποστήριξη στον Σ.Ε.Δ.Φ.Γ. Φωνές από όλο τον κόσμο καταδικάζουν αυτή τη δίωξη των φιλήσυχων και αθώων πολιτών που το μόνο που θέλουν είναι να βελτιώσουν τους εαυτούς τους ακολουθώντας τις αρχές της αλήθειας, της καλοσύνης, και της ανεκτικότητας. Πολλές προσωπικότητες με γνήσια ανησυχία και αφοσίωση στην αναζήτηση της αλήθειας του όλου ζητήματος έγιναν μέλη του Συνασπισμού. Ο τομέας του Σ.Ε.Δ.Φ.Γ. στην Αυστραλία άρχισε να σχηματίζεται.

Αύγουστος 2006

Ο κ. David Kilgour, πρώην υπουργός εξωτερικών του Καναδά και πρ. εισαγγελέας και ο κ. Edward Mc Millan-Scott, αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, επιτετραμμένος ανταποκριτής για τη Νέα Δημοκρατία της Ε.Ε. και επίσημο όργανο για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα επισκέφτηκε την Αυστραλία μετά από πρόσκληση των ιδρυτικών μελών του Αυστραλιανού Σ.Ε.Δ.Φ.Γ. Η Αυστραλιανή ερευνητική ομάδα απέκτησε περισσότερη δυναμική με τη συμμέτοχη συμμάχων και υποστηρικτών.

Σεπτέμβριος 2006

Ο Andrew Bartlett, Γερουσιαστής της πολιτείας του Queensland, γίνεται μέλος του Σ.Ε.Δ.Φ.Γ Ο Edward Mc Millan-Scott, αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου γίνεται μέλος του Σ.Ε.Δ.Φ.Γ.

Οκτώβριος 2006

Ο Chris Bowen, Μέλος του Νομοθετικού Σώματος του Αυστραλιανού Κοινοβουλίου γίνεται μέλος του Σ.Ε.Δ.Φ.Γ.

Μερικά ακόμα μέλη νομοθετικού σώματος σε ολόκληρο τον κόσμο γίνονται επίσης μέλη του Σ.Ε.Δ.Φ.Γ.

Νοέμβριος 2006

Οι δύο πρώτες Αυστραλιανές ερευνητικές ομάδες στην Κίνα ανακοινώθηκαν στην Μελβούρνη και στο Σύδνεϋ.

Ο γερουσιαστής Kerry Nettle του NSW (Νέα Νότια Ουαλία) γίνεται μέλος του Σ.Ε.Δ.Φ.Γ.

Δεκέμβριος 2006

Η αντιπροσωπεία του Σ.Ε.Δ.Φ.Γ. στην Αυστραλία εγκαινιάστηκε επίσημα από τον Γερουσιαστή Andrew Bartlett, τον βουλευτή Chris Bowen και τον γερουσιαστή Kerry Nettle από κοινού, την Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου 2006 στην Καμπέρα.
Γράφηκε επιστολή προς την Κινεζική πρεσβεία ζητώντας πρόσβαση στις εγκαταστάσεις κράτησης για τις Αυστραλιανές ομάδες.
Στην Ασία η αντιπροσωπεία του Σ.Ε.Δ.Φ.Γ. σχηματίστηκε στις 10 Δεκεμβρίου, την παγκόσμια ημέρα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Αργότερα δόθηκαν πέντε συνεντεύξεις τύπου σε πέντε μεγάλες Ασιατικές πόλεις.
Μέχρι σήμερα ο Σ.Ε.Δ.Φ.Γ. αριθμεί περισσότερες από 300 επιφανείς προσωπικότητες σε όλο τον κόσμο.


13 Ιουλίου 2006
Δ ή λ ω σ η Σ τ ή ρ ι ξ η ς

Σύμφωνα με την έκκληση του Συνασπισμού για Έρευνα της Δίωξης του Φάλουν Γκονγκ (CIPFG), οι κκ. Ντέιβιντ Κίλγκουρ και Ντέιβιντ Μάτας από τον Καναδά ξεκίνησαν μια ανεξάρτητη έρευνα σχετικά με τις καταγγελίες για συγκομιδή οργάνων από ζωντανούς ασκούμενους του Φάλουν Γκονγκ στην Κίνα. Στις 6 Ιουλίου 2006, δημοσιοποίησαν τα συμπεράσματά τους σε μια έκθεση που επικυρώνει ότι οι καταγγελίες είναι βάσιμες, αν και δεν υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία που παρουσιάζουν το πόσο ευρέως διαδεδομένες είναι αυτές οι πρακτικές και πόσα ακριβώς είναι τα θύματα. Διαβάζοντας την έκθεση, καταλήξαμε κι εμείς στο ίδιο συμπέρασμα.

Η ετήσια έκθεση των Ηνωμένων Εθνών σχετικά με την Κίνα έχει επανειλημμένα τεκμηριώσει εκτεταμένες παραβιάσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων που διαπράχθηκαν από το κινεζικό κομμουνιστικό καθεστώς ενάντια στους ασκούμενους του Φάλουν Γκονγκ στην Κίνα από το 1999. Αυτές οι παραβιάσεις περιλαμβάνουν παράνομες συλλήψεις και κρατήσεις, πλύση εγκεφάλου, βασανιστήρια και δολοφονία. Τώρα, οι φρικαλεότητες έχουν κορυφωθεί στο πιο αξιοκαταφρόνητο έγκλημα από όλα – την αφαίρεση οργάνων από ζωντανούς ασκούμενους του Φάλουν Γκονγκ, οι οποίοι κρατούνται ως φυλακισμένοι λόγω των πιστεύω τους στο εκτεταμένο δίκτυο φυλακών και στρατοπέδων εργασίας της Κίνας, και την πώλησή τους με τεράστιο κέρδος στα ανυποψίαστα θύματα παγκοσμίως που είναι σε απόγνωση ψάχνοντας για μόσχευμα. Πιστεύουμε ότι τέτοιες εγκληματικές πράξεις είναι τόσο απάνθρωπες που δεν έχουν κανένα προηγούμενο στη σύγχρονη ανθρώπινη ιστορία.

Λόγω του επείγοντος του ζητήματος, καθώς εκατοντάδες χιλιάδες αθώες ζωές βρίσκονται σε τεράστιο κίνδυνο, ως υπεύθυνοι πολίτες της παγκόσμιας κοινότητας, έντονα απαιτούμε να ανοίξει η Λαϊκή Δημοκρατία της Κίνας τις πόρτες της και να επιτρέψει ελεύθερη έρευνα από τον CIPFG όλων των στρατοπέδων εργασίας, των νοσοκομείων, των ψυχιατρικών ιδρυμάτων και των συναφών εγκαταστάσεων. Αυτή η πρόσβαση πρέπει να παρασχεθεί άμεσα και χωρίς καθυστέρηση, λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι αυτή η εγκληματική συγκομιδή οργάνων συνεχίζεται αμείωτα.







Δευτέρα 24 Μαρτίου 2008


Νέα απο την Ευρώπη


Σουηδοί αξιωματούχοι υπογράφουν δήλωση υποστηρίζοντας το Κινεζικό Υπερθέαμα των Θείων Τεχνών
Στις 22 Φεβρουαρίου του 2008, επτά μέλη του Σουηδικού Κοινοβουλίου εξέδωσαν μια υπογεγραμμένη δήλωση με τίτλο, «Εκλεγμένοι αξιωματούχοι του κυβερνώντος κόμματος θα παρακολουθήσουν την παράσταση των Θείων Τεχνών (Θ.Τ) στην πόλη Linkoping». Η δήλωση τονίζει τη Σουηδική υποστήριξη για τις Θ.Τ. και στέλνει σήμα στην κινεζική πρεσβεία ότι η Σουηδία θα προστατέψει τις αξίες της δημοκρατίας και της ελευθερίας του λόγου.

Τσεχία: Η Πρεμιέρα του Κινέζικου Υπερθεάματος των Θείων Τεχνών στην Πράγα είναι καλοδεχούμενη, η παρεμβολή του ΚΚΚ δέχεται κριτική
Ο Marek Vasut, ένας διάσημος ηθοποιός της Εθνικής όπερας της Τσεχίας, παραβρέθηκε στο Κινεζικό img src=/a_images/2008/03/thumb/2008-03-12-czech1-thumb.jpg align=left height=120 border=0>Υπερθέαμα και είπε, «νομίζω ότι η παράσταση έχει σημασία για όλο τον κόσμο». Οι καθολικές αρχές που παρουσιάζει θα πρέπει επίσης να ακολουθηθούν από ολόκληρο τον κόσμο». Ο κύριος Vasut είπε, «μου αρέσει ο παραδοσιακός πολιτισμός.

Λιθουανία: Βαρυσήμαντα πολιτικά πρόσωπα παρακολούθησαν τη Διεθνή Έκθεση Τέχνης «Αλήθεια, Καλοσύνη, Ανεκτικότητα» και καταδίκασαν το ΚΚΚ
Στις αρχές Μαΐου του 2006, ασκούμενοι του Φάλουν Γκονγκ πραγματοποίησαν την Διεθνή Έκθεση Τέχνης «Αλήθεια, Καλοσύνη, Ανεκτικότητα» στο πανεπιστήμιο Vytautas, στην πόλη Kaunas στην Λιθουανία. Πολλά βαρυσήμαντα πολιτικά πρόσωπα της Λιθουανίας παρευρέθησαν στην έκθεση και καταδίκασαν το Κινεζικό Κομουνιστικό Κόμμα για την δίωξή του απέναντι στους ασκούμενους του Φάλουν Γκονγκ.


Η Δίωξη στην Κίνα


Η αστυνομία του Πεκίνου λεηλατεί την Εταιρία Διακοσμητικής Ζωγραφικής Τζινκούι
Το Γραφείο Δημόσιας Ασφάλειας του Πεκίνου έχει εκδιώξει πάνω από εκατό ασκούμενους του Φάλουν Γκονγκ από τον Ιανουάριο του 2008. Έχουν ψάξει τα σπίτια των ασκουμένων, έχουν εκδιώξει τα μέλη της οικογένειάς τους και έχουν λεηλατήσει τις επιχειρήσεις και τα εργοστάσια που διευθύνονται από τους ασκούμενους.

Η κ. Τζανγκ Γκουιτζί βασανίστηκε μέχρι θανάτου στην επαρχία Λιαονίνγκ
Η ασκούμενη του Φάλουν Ντάφα κ. Τζανγκ Γκουιτζί ζούσε στην πόλη Μπενσί στην επαρχία Λιάονινγκ. Στις 9 Μαρτίου του 2007 παρακολουθήθηκε από την αστυνομία του σταθμού της περιοχής Πίνγκσαν ενώ μοίραζε φυλλάδια εκθέτοντας τη δίωξη του Φάλουν Γκονγκ και συνελήφθει. Η αστυνομία έκανε επίσης έφοδο στο σπίτι της και κατάσχεσε τα προσωπικά της υπάρχοντα. Στις 11 Ιουνίου του 2007, το περιφερειακό δικαστήριο του Πίνγκσαν καταδίκασε την κ. Τζανγκ.

Ο ηλικιωμένος κ. Χου Ζενγκσιάνγκ πεθαίνει μετά από επτά ημέρες αστυνομικής βιαιότητας στην επαρχία Σαντόνγκ
Είπαν ότι έψαχναν για έναν ραδιοσταθμό του Φάλουν Ντάφα. Αργότερα, η αστυνομία προσπάθησε να καλύψει τα γεγονότα και διέδωσε την φήμη ότι «δεν έχουν συλλάβει τον κ. Χου Ζενγκσιάνγκ επειδή είχε δραπετεύσει.» Στην πραγματικότητα τον βασάνιζαν επτά ημέρες υπό κράτηση. Όταν του επέτρεψαν να επιστρέψει σπίτι, τα πόδια του ήταν πρησμένα με διάμετρο 5 ίντσες, ένα από τα δάκτυλα του ποδιού του είχε αχρηστευθεί λόγω κρυοπαγήματος, η κλείδα του ήταν σπασμένη και ήταν πλέον ανίκανος να φροντίσει τον εαυτό του. Τέθηκε υπό κράτηση αρχικά από τους ανώτερους αξιωματικούς του χωριού και δεν επέτρεπαν σε κανέναν να τον επισκεφτούν. Ο κ. Χου βρέθηκε τελικά νεκρός στο σπίτι του.


Φόρουμ Ασκουμένων


Αντιμετωπίζοντας κατηγορίες από συνασκούμενους
Αφού μελέτησα το «Διδάσκοντας τον Φα στο Συνέδριο του Φα στην πρωτεύουσα των Η.Π.Α το 2006», παρατήρησα τον εαυτό μου αν ακολουθούσα ότι έλεγε ο Δάσκαλος. Γιατί δεν μπορούσα να ψάξω μέσα μου και άφηνα τη σύγκρουση να υπάρχει για πολλούς μήνες, και διακινδύνευα τη δουλειά μου στην τοποθεσία από το να πηγαίνει ομαλά; Όταν ανακάλυψα τα προβλήματα μου βασιζόμενος στις αρχές του Φάλουν Γκονγκ και είπα τις σκέψεις μου στους ακόλουθους ασκούμενους, όλα στην τοποθεσία υλικού επανήλθαν στο κανονικό.


Νέα και Δραστηριότες σε όλο τον Κόσμο


Ιαπωνία: Μαθητές του σχολείου Μινγκχουί κάνουν παράσταση στο φεστιβάλ του Τόκιο
Αμέσως μετά τις 1 μ.μ., μαθητές από έξι έως 12 ετών από το σχολείο Μινγκχουί έκαναν παράσταση στη σκηνή, συνοδευόμενοι από μια τραγουδίστρια ασκούμενη του Φάλουν Γκονγκ. Ο χορός απέσπασε την προσοχή των θεατών. Όταν ο χορός τελείωσε, το ακροατήριο χειροκρότησε ενθουσιωδώς και σχολίασε: «Είναι τόσο υπέροχοι!».


Παραδοσιακή Τέχνη και Πολιτισμός


Falun Dafa is a spiritual practice introduced to the public in China by Li Hongzhi (李洪志) in 1992.[1] It has five sets of meditation exercises and seeks to develop practitioners' hearts and character according to the principles of Truthfulness, Compassion, and Forbearance (真,善,忍)articulated in the main books Falun Gong (法輪功)and Zhuan Falun (轉法輪).[2][3] The teachings deal with issues such as "cultivation of virtue and character", "moral standards for different levels", and "salvation of all sentient beings." The books have been translated into over 40 languages.

According to Professor David Ownby, Falun Gong developed as part of a wider "qigong boom" of the 1990's, and understands itself in terms of a centuries-old tradition of "cultivation practice" (修煉 xiūliàn).[4] Sinologist Professor Barend ter Haar states that it is a distinctly new form of Chinese religious practice shaped by the Maoist revolution.[5] Another sinologist, Benjamin Penny, concurs, noting that while it as a "qigong cultivation system"[6], the heavy emphasis on morality makes it appear to be a religion.[7]

Falun Gong has been represented in different ways by researchers, media, and in other public fora. While the late psychologist Margaret Singer derides it as a "cult,"[8] Edelman and Richardson say this has no "empirical verification or general acceptance in the scientific community," and is merely a label that has been conveniently used to persecute the practice.[9] Quebec Superior court Justice Rousseau declared Falun Gong "controversial" in a 2005 decision. Livia Kohn, Professor of Religion and East Asian Studies at Boston University and a scholar in Daoism, has praised it as having "a high success rate in creating friendlier people, more harmonious social environments, and greater health and vitality."[10] Penny regards Falun Gong as one of the most important phenomena to emerge from China in the last decade.

In April 1999, 10,000 Falun Gong practitioners silently appealed at the Chinese Communist Party headquarters at Zhongnanhai against recent beatings and arrest in Tianjin.[11][12][13] Two months later, the Chinese government began a large-scale persecution, including widespread propaganda, torture, illegal imprisonment, forced labour, and psychiatric abuses. Falun Gong comprise 66% of all reported torture cases in China, and at least half of the labour camp population.[14][15][16][17][18][19][20]

The number of practitioners is not known: a 1998 figure from the Chinese government suggests there were 70 million practitioners in China at that time[21]; Falun Gong claims 100 million practitioners in more than 80 countries.[22]

Contents

[hide]

Beliefs and teachings

Falun Gong is an introductory book that discusses qigong, introduces the principles and provides illustrations and explanations of the exercises. Zhuan Falun is the core text of Falun Dafa practice.[23]

A group of people practicing Falun Gong
A group of people practicing Falun Gong

The foundation of Falun Dafa are teachings known in traditional Chinese culture as the "Fa" (Dharma), or "Dharma and principles" – that are set forth in the book Zhuan Falun:

"Falun Buddha Fa is a great, high-level cultivation way of the Buddha School, in which assimilation to the supreme nature of the universe, Zhen-Shan-Ren [Truthfulness-Compassion-Forbearance], is the foundation of cultivation practice."[24]

Falun Gong teaches that the Fa or "Buddha Law" can be summarized in three words – zhen , shan and ren , which translate approximately as 'truthfulness, benevolence (or compassion), and forbearance'. The process of cultivation is said to be one in which the practitioner assimilates himself or herself to zhen, shan and ren.

The teachings of Falun Dafa are articulated in the two main books of the practice, Falun Gong and Zhuan Falun.

Falun Gong lays emphasis on its ideas of good moral nature and morality. Practitioners are required to emphasize virtue (de), be a good person in all environments, and always be considerate of others when doing things.

According to Li Hongzhi, the sole criterion that distinguishes good from bad is the unchanging characteristic of the universe: Zhen-Shan-Ren. In Zhuan Falun, Li states:

“As a practitioner, one must follow this characteristic of the universe to conduct himself instead of the standard of ordinary people… As a human being, if you can follow this universe’s characteristic of Zhen-Shan-Ren, you are a good person.”[25]

In a speech in Los Angeles (2006), Li Hongzhi underlined that in practicing cultivation one must lay emphasis on cultivation of one's own heart nature or "xinxing":

  • "Cultivation is about looking inside yourself. Whether you are right or wrong, you should examine yourself".
  • "Cultivation is about getting rid of human attachments. If you always reject reproaches and criticism, always point your fingers at others, and always refute others' disapproval and criticism, is that cultivating? How is that cultivating? You have grown used to focusing on other people's shortcomings, and never take examining your own self seriously. When others' cultivation one day meets with success, what about you?"[26]

Origins

Falun Gong / Falun Dafa
Chinese: 法輪功 / 法輪大法

Falun Gong
Li Hongzhi
Beliefs and Teachings
Persecution of Falun Gong
Falun Gong and organ harvesting
Falun Gong outside the PRC
Third party views on Falun Gong

Other related topics
Epoch Times - Sound of Hope - NTDTV - qigong - Tiananmen Square self-immolation incident - Wenyi Wang - human rights in China

According to Li, Falun Gong is an advanced "cultivation system" in the "Buddha School" which, in the past, was handed down to chosen disciples and served as an intensive "cultivation method" that required practitioners with extremely high “Xinxing” (mind-nature; heart-nature; character) or “great inborn quality.”

Theoretical background

Qigong (or ch'i kung) refers to a wide variety of traditional “cultivation” practices that involve movement and/or regulated breathing designed to be therapeutic. Qigong is practiced for health maintenance purposes, as a therapeutic intervention, as a medical profession, a spiritual path, or a component of Chinese martial arts.

According to Xu Jian, the discourse on qigong theory broadly divides into "naturalist" and "supernaturalist" schools. The "naturalist" discourse involves scientific research on qigong and understands it within a modern, empirical framework, while the "supernaturalist" discourse is situated within a revival of nationalistic traditional beliefs and values, and understands qigong as psychosomatic and metaphysical. Scholar Xu Jian says "Each strives to establish its own order of power and knowledge, its own 'truth' about the 'reality' of qigong, although they differ drastically in their explanation of many of its phenomena."[27]

At the center of the debate is whether and how qigong can bring forth “supernormal abilities” (teyi gongneng 特異功能). "The psychosomatic discourse emphasizes the inexplicable power of qigong and relishes its occult workings, whereas the rational discourse strives to demystify many of its phenomena and to situate it strictly in the knowledge of modern science."[27]

The Chinese government has generally tried to encourage qigong as a science and discourage religious or supernatural elements. However, the category of science in China tends to include things that are generally not considered scientific in the West, including qigong and traditional Chinese medicine.[27]

David Aikman says that unlike in America, where many may believe that qigong is a socially neutral, subjective, New Age-style concept incapable of scientific proof, much of China's scientific establishment believes in the existence of Qi. He contends that controlled experiments by the Chinese Academy of Sciences in the late 1970s and early 1980s concluded that qi, when emitted by a qigong expert, "actually constitutes measurable infrared electromagnetic waves and causes chemical changes in static water through mental concentration."[28]

Theories about the cultivation of elixir (dan), "placement of the mysterious pass" (xuanguan shewei), among others, are also found in ancient Chinese texts such as The Book of Elixir (Dan Jing), Daoist Canon (Tao Zang) and Guide to Nature and Longevity (Xingming Guizhi). Falun Gong's teachings tap into a wide array of phenomena and cultural heritage that has been debated for ages. However, the definitions of many of the terms used differ somewhat from Buddhist and Daoist traditions.

Li Hongzhi states in Falun Buddha Fa Lecture in Europe:

"Since the time Dafa was made public, I have unveiled some inexplicable phenomena in qigong as well as things that hadn’t been explained in the qigong community. But... the reason why so many people are studying Dafa...[is] because our Fa can truly enable people to Consummate, truly save people, and allow you to truly ascend to high levels in the process of cultivation. Whether it’s your realm of mind or the physical quality of your body, the Fa truly enables you to reach the standards of different levels."

Qigong and beyond

In the 1990s there was a qigong upsurge with attendant state suspicion. Montreal scholar David Ownby, and journalist Ian Johnson in his book Wild Grass, both offer this boom as historical context for the rise of Falun Gong.

The content of Li Hongzhi's books include commentaries on questions that have been raised in China's qigong community. According to Ownby, Li saw the qigong movement as “rife with false teachings and greedy and fraudulent 'masters'” and set out to rectify it. Li understood himself and Falun Gong as part of a “centuries-old tradition of cultivation,” and in his texts would often attack those who teach “incorrect, deviant, or heterodox ways.”[4]

Falun Gong originally surfaced in the institutional field of alternative Chinese science, a field "insulated from the spaces formally acknowledged as institutionalized science in Western countries"[29] Johnson described how “Falun Gong positions itself as a kind of Über-science, something that is modern but even better than modern.”[30]

Johnson suggests that while initially Falun Gong laid emphasis on health benefits, over time “the philosophical teachings of Truth, Goodness and Forbearance began to take on more importance.” He writes that in the context of Falun Gong, these principles require people to live “upright lives.” A traditional morality—what Ownby calls “popular fundamentalism,” a supposed return to moral values that numerous Chinese “feel have been lost in the rush to modernisation.”

Li sought to develop a greater history, theory and meaning behind cultivation. Ownby delineates the following discourses: the suffering body which holds the possibility of freedom from illness and physical suffering; limitless human potential where physical transformation is chiefly effected by moral practice; and exile and return concerning world creation, degeneration, and salvation/renewal.[4] Johnson describes Falun Gong as “the next logical step in qigong's development”, writing that “while firmly stating that Falun Gong was not a religion, Master Li drew on traditional religions for terminology and symbols.” The term “Falun” means Dharma Wheel, or Wheel of Law, a traditional Buddhist concept. The imagery used includes Buddhist swastikas and Taoist t'ai chi (yin-yang) symbols. Andrew P. Kipnis said that qigong may seem to be religious to laymen in the West because it deals with spiritual matters. As many Falun Gong concepts can be traced to Buddhism and Taoism, it may seem even more like a religion to the outsider.

Early History

According to the biography which appeared as an appendix to Zhuan Falun, Li Hongzhi had been taught ways of "cultivation practice" (xiulian) by several Masters of the Dao and Buddhist schools of thought from a very young age. This biography says that he was trained by Quan Jue, the 10th Heir to the Great Law of the Buddha School, at age four. He was then trained by a Taoist master at age eight. This master left him at age twelve, and he was then trained by a master of the Great Way School with the Taoist alias of True Taoist, who came from the Changbai Mountains[31].

Falun Gong was introduced to the public by Li Hongzhi on May 13, 1992, in Changchun, Jilin.[32] Invited by qigong organizations from each area, Li traveled to almost all major cities in China from 1992 to 1994 to teach the practice. For the first few years of spreading Falun Gong, Li was granted several awards by Chinese governmental organizations[33] to encourage him to continue promoting what was then considered to be a wholesome practice. University of Montreal scholar David Ownby noted that neither Li nor Falun Gong were particularly controversial in the beginning.[34] Li became an "instant star of the qigong movement," with his practice method celebrated at the Beijing Oriental Health Expos of both 1992 and 1993. Falun Gong was welcomed into the Scientific Qigong Research Association, which sponsored and helped organise many of Li's activities between 1992 and 1994, including the 54 large-scale lectures given throughout China in most major cities to a total audience of 20,000. The scale of the activities was unprecedented at that time.

Li Hongzhi teaching Falun Dafa in United Nations General Assembly Hall, Geneva
Li Hongzhi teaching Falun Dafa in United Nations General Assembly Hall, Geneva

After teaching publicly in Changchun, Li began to make his ideas more widely accessible and affordable, charging less than other qigong systems for lectures, tapes, and books.[35] On 4 January 1995 Zhuan Falun, the main book on Falun Gong, was published and became a best-seller in China. Before 1999, people learned Falun Gong by word of mouth, and it was usually practiced in the morning in parks[35] like many other forms of exercise in China. It attracted many retired persons, factory workers, farmers, state enterprise managers, entrepreneurs, intellectuals, and students.[36]

In 1994 Falun Gong was taught at the Chinese consulate in New York, as part of the Party's "cultural propaganda to the West" alongside Chinese silk craft and cooking.[37] The consulate at that time also set up Falun Gong clubs at MIT and Columbia University which are active to this day. Starting in 1995, Li himself taught the practice outside of China, chairing a series of conferences at the Chinese embassy in Paris.[citation needed]

The Economist asserts that much of Falun Gong's success in the 1990s was due to claims that it could heal without costly medicine, as many citizens had lost medical benefits and services due to changing economic conditions.[38] Some in China maintained that Falun Gong was the most popular qigong practice in the country, and that many professors from Peking University practised the exercises every day on the campus grounds until the crackdown in 1999.[39]


1999 and beyond in mainland China

In April 1999, physicist He Zuoxiu published an article in the Tianjin College of Education’s Youth Reader magazine, entitled “I Do Not Agree with Youth Practicing qigong,” and criticised Falun Gong [40]. Practitioners found his treatment of Falun Gong unfair and gathered to protest the article. Police were allegedly called, and then beat and arrested a number of them. On April 25, Falun Gong practitioners lined the streets near Zhongnanhai in silence, seeking legal recognition and protection of the practice in light of the alleged beatings and arrests in Tianjin.

The ban

On 20 July 1999, following seven years of rapid growth of the practice within mainland China;[34], the government of the People's Republic of China issued a statement banning Falun Gong:

China today banned the Research Society of Falun Dafa and the Falun Gong organization under its control after deeming them to be illegal.

In its decision on this matter issued today, the Ministry of Civil Affairs said that according to investigations, the Research Society of Falun Dafa had not been registered according to law and had been engaged in illegal activities, advocating superstition and spreading fallacies, hoodwinking people, inciting and creating disturbances, and jeopardizing social stability.

The decision said that therefore, in accordance with the Regulations on the Registration and Management of Mass Organizations, the Research Society of Falun Dafa and the Falun Gong organization under its control are held to be illegal and are therefore banned.[41]

Xinhua further declared that Falun Gong was a highly organised political group "opposed to the Communist Party of China and the central government, [that] preaches idealism, theism and feudal superstition". It attempted a distinction between "ordinary core members" and the leaders, which it referred to as "a small number of behind-the-scenes plotters and organizers who harbor political intentions". It struck a warning-bell against some important Party and government officials who were members.[42] Xinhua also affirmed that "the so-called 'truth, kindness and forbearance' principle preached by Li has nothing in common with the socialist ethical and cultural progress we are striving to achieve."[43]

Li Hongzhi responded with a "Brief Statement of Mine" on July 22:

Falun Gong is simply a popular qigong activity. It does not have any particular organization, let alone any political objectives. We have never been involved in any anti-government activities. I am a cultivator myself, and I have never been destined to be involved in political power. I am just teaching people how to practice cultivation. If one wants to practice qigong well, he/she must be a person of high moral standards...

We are not against the government now, nor will we be in the future. Other people may treat us badly, but we do not treat others badly, nor do we treat people as enemies.

We are calling for all governments, international organizations, and people of goodwill worldwide to extend their support and assistance to us in order to resolve the present crisis that is taking place in China.[44]

The persecution

A nationwide crackdown ensued with the exception of the special administrative regions of Hong Kong and Macau. In late 1999 legislation was created to outlaw "heterodox religions," and applied to Falun Gong retroactively.[16]

Re-enactment demonstration at the 2004 Republican National Convention in New York City
Re-enactment demonstration at the 2004 Republican National Convention in New York City

According to some reports, every aspect of society was mobilized against Falun Gong, including the media apparatus, police force, army, education system, families, and workplaces.[15] An extra-constitutional body, the "6-10 Office" was created to "oversee the terror campaign,"[45] which was allegedly driven by large-scale propaganda through television, newspapers, radio and internet.[16] Families and workplaces were urged to cooperate with the government's position on Falun Gong, while practitioners themselves were subject to various severe coercive measures to have them recant.[46] Amnesty International declares the persecution to be politically motivated and a restriction of fundamental freedoms.

Protests in Beijing were frequent for the first few years following the 1999 edict, though they have largely been silenced since.[15] Practitioners' presence in mainland China has become more low-profile, as they opt for alternative methods of informing about the public persecution, such as through overnight letterbox drops of CD-ROMs. They have occasionally hacked into state television channels to broadcast their material, with harsh repercussions. Practitioners are also globally active in appealing to governments, media and the people of their respective countries about the situation in China.

There are particular concerns over reports of torture,[47] illegal imprisonment including forced labour, and psychiatric abuses.[18] Falun Gong related cases comprise 66% of all reported torture cases in China,[19] and at least half of the labour camp population.[20] Since 2006, Falun Gong has alleged systematic organ harvesting from living practitioners, and an investigation led by two Canadian parliamentarians has lent some support to the claims. According to David Matas, one of the investigators, his evidence "has not been refuted"[48][49]. Kilgour and Matas's conclusions have been questioned by the Congressional Research Service, which regarded them as inconsistent with the findings of other investigations, relying largely on logical inferences. The Christian Science Monitor states that the report's evidence is circumstantial but persuasive.[50]

The U.S. House of Representatives accused China of unlawful harassment of United States citizens and residents who practice Falun Gong, and passed a resolution unanimously calling on the Chinese government to "cease its persecution and harassment of Falun Gong practitioners in the United States." Practitioners also draw attention to their plight by demonstrating the meditation exercises, distributing flyers, displaying banners, initiating lawsuits, demonstrating outside Chinese consulates around the world, and organising other public events such as lavish travelling Chinese New Year shows[51].

Suspected reasons

A World Journal article suggested that certain high-level Party officials had wanted to crack down on the practice for several years, but lacked sufficient pretext until this time.[39] Jiang Zemin is often considered to have been largely personally responsible for the final decision, both by Falun Gong and academics. Cited possible motives include personal jealously of Li Hongzhi,[52] anger, ideological struggle,[53], the nature of Communist Party rule and a perceived challenge to it.[54]

Outside mainland China

Since the 1999 government clamp-down on Falun Gong, activities abroad directing attention to the Human Rights situation in China have increased dramatically. Falun Gong's lobbying has particularly raised its profile in the United States.[55] Falun Dafa practitioners and human rights activists in cities around the world have organised protest events to draw attention to the plight of practitioners in China.

The situation of Falun Gong and its practitioners has been regarded by some western governments as a major international human rights issue. The PRC government is accused by Falun Gong and many human rights groups of violating the United Nations Convention Against Torture (UNCAT), also ratified by the People's Republic of China. In July 2002, the U.S. House of Representatives accused China of unlawful harassment of United States citizens and residents who practice Falun Gong, and passed a resolution, unanimously by 420:0, calling on China to "cease its persecution and harassment of Falun Gong practitioners in the United States".[14]

Academic attention

Some scholars such as Benjamin Penny of the Australian National University have given detailed treatments of Chinese Buddhist publications and what they have written on Falun Gong, while others such as Susan Palmer, David Ownby and PhD student Noah Porter, have made ethnographic studies of Falun Gong as it is currently transmitted and practiced in the United States. James Tong has written about the development of the campaign to persecute the practice in Mainland China, also analysing the use of the Communist states' media apparatus in its portrayal of Falun Gong as a well-financed organisation.

Scholarly research on Falun Gong and its place in contemporary society has been approached from different angles. David Ownby, for example, has analysed Falun Gong from a historical Chinese perspective as well as commented on his personal experience of meeting modern Falun Gong practitioners. Ownby has also speculated on Falun Gong as a cultural renewal of ancient Chinese cultivation forms starting in the Ming dynasty. Stephen Chan has written about Falun Gong's relationship to Buddhism and other qigong, as well as commenting on deeper reasons behind the persecution in Mainland China.

It has been argued that the movement itself and the state's response to it cannot be understood without reference to the recent history of the People's Republic of China. [56]

Controversy

In December 2005, Quebec Superior Court Justice Jeannine Rousseau wrote in a decision for a case brought by Falun Gong that the teachings promise supernatural and healing powers, purification with a wheel in the stomach, and reject science; she said Falun Gong is a controversial movement which does not accept criticism.

References

  1. ^ Statement of Professor David Ownby, Unofficial Religions in China: Beyond the Party's Rules, 2005
  2. ^ Falun Gong. www.falundafa.org (2006-07-01). Retrieved on 2007-08-16.
  3. ^ Zhuan Falun. www.falundafa.org (2000-03-01). Retrieved on 2007-08-16.
  4. ^ a b c Ownby, David, "A History for Falun Gong: Popular Religion and the Chinese State Since the Ming Dynasty", Nova Religio, Vol. ,pp. 223-243
  5. ^ Haar, Barend ter, "Evaluation and Further References".
  6. ^ Benjamin Penny, The Past, Present, and Future of Falun Gong, 2001, accessed 16/3/08
  7. ^ Falun Gong: Cult or Culture?, ABC Radio National, April 22, 2001
  8. ^ Falun Gong Derided as Authoritarian Sect by Anti-Cult Experts in Seattle, San Francisco Chronicle, April 29, 2000
  9. ^ Brian Edelman and James T. Richardson, "Imposed limitations of Freedom of Religion in China: A Legal Analysis of the Crackdown on the Falun Gong and other "Evil Cults," Journal of Church and State (Vol. 47, Issue 2), pp. 243-268
  10. ^ Livia Kohn, Daoism and Chinese Culture, p. 198 (Massachusetts: Three Pines Press, 2001)
  11. ^ Controversial New Religions, The Falun Gong: A New Religious Movement in Post-Mao China, David Ownby P.195 ISBN 0195156838
  12. ^ Reid, Graham (Apr 29-May 5, 2006) "Nothing left to lose", New Zealand Listener, retrieved July 6, 2006
  13. ^ Danny Schechter, Falun Gong's Challenge to China: Spiritual Practice or Evil Cult?, Akashic books: New York, 2001, p. 66
  14. ^ a b House Measure Calls on China to Stop Persecuting Falun Gong. US Department of State (2002-07-24). Retrieved on 2007-08-16.
  15. ^ a b c Johnson, Ian, Wild Grass: three portraits of change in modern china, Vintage (March 8, 2005)
  16. ^ a b c Leung, Beatrice (2002) 'China and Falun Gong: Party and society relations in the modern era', Journal of Contemporary China, 11:33, 761 – 784
  17. ^ (23 March 2000) The crackdown on Falun Gong and other so-called heretical organizations, Amnesty International
  18. ^ a b United Nations (February 4, 2004) Press Release HR/CN/1073, retrieved September 12, 2006
  19. ^ a b Report of the Special Rapporteur on torture and other cruel, inhuman or degrading treatment or punishment: MISSION TO CHINA, Manfred Nowak, United Nations, Table 1: Victims of alleged torture, p. 13, 2006, accessed October 12 2007
  20. ^ a b International Religious Freedom Report 2007, US Department of State, Sept 14, 2007, accessed 28th Sept 2007
  21. ^ Notoriety Now for Movement's Leader
  22. ^ "Answers to Commonly Asked Questions about Falun Gong", Falun Dafa Clearwisdom.net, retrieved June 10, 2006
  23. ^ Hongzhi, Li. "Comments for Republication". Falundafa.org, retrieved June 19, 2006
  24. ^ Chapter One, The Great Consummation Way of Falun Dafa, Li Hongzhi, November 13, 1996, retrieved July 04, 2007
  25. ^ Li, Hongzhi Zhuan Falun: The Complete Teachings of Falun Gong (Yih Chyun, Fair Winds Press edition 2001) ISBN 1-931412-53-7
  26. ^ Hongzhi, Li (February 6, 2006) "Teaching the Fa in the City of Los Angeles", retrieved June 13, 2006
  27. ^ a b c Xu Jian, "Body, Discourse and the Cultural Politics of Contemporary Chinese Qigong", The Journal of Asian Studies 58 (4 November 1999
  28. ^ David Aikman, American Spectator, March 2000, Vol. 33, Issue 2
  29. ^ Noah Porter (Masters thesis for the University of South Florida),. Falun Gong in the United States: An Ethnographic Study, 2003. p 38-39
  30. ^ p 212
  31. ^ A Short Biography of Mr. Li Hongzhi, Chinese Law and Government v. 32 no. 6 (Nov./Dec. 1999) p. 14-23 ISSN: 0009-4609
  32. ^ http://www.clearwisdom.net/emh/articles/2004/10/8/53286.html A Chronicle of Major Historic Events during the Introduction of Falun Dafa to the Public
  33. ^ "Governmental Awards and Recognition of Falun Dafa", Falun Dafa ClearWisdom.net.
  34. ^ a b David Ownby, "The Falun Gong in the New World," European Journal of East Asian Studies, Sep2003, Vol. 2 Issue 2, p 306
  35. ^ a b p. 66
  36. ^ Thomas Lum, Congressional Research Report #RL33437, Congressional Research Service, August 11 2006
  37. ^ Philip Adams, Media and Internet Censorship in China, Late Night Live, Radio National Australia
  38. ^ Religion in China - When opium can be benign, The Economist, Feb 1, 2007
  39. ^ a b Julia Ching, "The Falun Gong: Religious and Political Implications," American Asian Review, Vol. XIX, no. 4, Winter 2001, p 2
  40. ^ The Truth Behind the April 25 Incident (Abridged version) - Faluninfo.net
  41. ^ Xinhua, China Bans Falun Gong, People's Daily, July 22, 1999
  42. ^ Xinhua Commentary on Political Nature of Falun Gong, People's Daily, August 2,1999
  43. ^ Gayle M.B. Hanson, China Shaken by Mass Meditation - meditation movement Falun Gong, Insight on the News, August 23 1999, accessed 31/12/07
  44. ^ Li Hongzhi, A Brief Statement of Mine, July 22 1999, accessed 31/12/07
  45. ^ Morais, Richard C."China's Fight With Falun Gong", Forbes, February 9, 2006, retrieved July 7, 2006
  46. ^ Mickey Spiegel, "Dangerous Meditation: China's Campaign Against Falungong", Human Rights Watch, 2002, accessed Sept 28, 2007
  47. ^ Cite error: Invalid tag; no text was provided for refs named Amnesty2000
  48. ^ Reuters, AP (July 8, 2006)"Falun Gong organ claim supported",The Age, retrieved July 7, 2006
  49. ^ David Matas’s address to the Legislative Assembly, Canberra, accessed October 12, 2007
  50. ^ The Monitor's View, "Organ harvesting and China's openness", The Christian Science Monitor, August 3, 2006, retrieved 2006-08-06
  51. ^ "A Glimpse of Chinese Culture That Some Find Hard to Watch", NY Times, retrieved March 12, 2008
  52. ^ Dean Peerman, China syndrome: the persecution of Falun Gong, Christian Century, August 10, 2004
  53. ^ Tony Saich, Governance and Politics in China, Palgrave Macmillan; 2nd Ed edition (27 Feb 2004)
  54. ^ Michael Lestz, Why Smash the Falun Gong?, Religion in the News, Fall 1999, Vol. 2, No. 3, Trinity College, Massachusetts
  55. ^ Don Lattin, Falun Gong Derided as Authoritarian Sect by Anti-Cult Experts in Seattle, San Francisco Chronicle, April 29, 2000
  56. ^ Haar, Barend ter. Falun Gong: Evaluation and Further References

Further reading

External links

Wikimedia Commons has media related to:

Falun Gong sites

Critical sites

Other sites

Powered by MediaWiki
Wikimedia Foundation
This page was last modified on 22 March 2008




Δεν υπάρχουν σχόλια: